Z życia Chapteru 2003

31.12.2003

Zabawa Sylwestrowa w Poznaniu z niespodziewanym zakończeniem!

21.12.2003

Ósma Impreza Zamknięta - Tradycyjna Uroczysta Wigilia - Poznań Viking

Już tradycyjnie przed oficjalnymi Świętami zbieramy się w pubie Fax na Starym Rynku aby przełamać sie opłatkiem (takim typowym harleyowym) i życzyć sobie wszystkiego najlepszego na nowy rok i spotkać się znowy w tym samy lub większym gronie za 12 miesiecy. Obyśmy jeździli jak najdłużej!!!

26.11.2003

Walne Zebranie WSCH Poznań podsumuwujące sezon 2003 i wybór nowego Zarządu.

08.11.2003

Siódma Impreza Zamknięta - Impreza u prezydenta WSCH z prezentacją filmu z podróży do Barcelony - Poznań

Prezydent zaprosił wszyskich członków wraz osobami towarzyszącymi na prezentację filmu z naszej podróży do Barcelony. Film zawierał skrót z przeszło 14 dniwej wyprawy po Europie. W miłej i przyjemnej atmosferze przeżyliśmy jeszcze raz naszą wyprawę a prezydent obiecał, że każdy uczestnik otrzyma specjalne rocznicowe wydanie na DVD.

07.11.2003

Druga Impreza Otwarta WSCH - Zamknięcie Sezonu Motocyklowego 2003 - Poznań Bogota

Tego dnia odbyło się uroczyste zakończenie bogatego sezonu motocyklowego 2003 organizowane przez nasz klub (...)

03-04.10.2003

Szósta Impreza Zamknięta WSCH - Uroczyste przyjęcie nowych członków - Okolice Konina

Wybraliśmy się w piatek z Poznania do malowniczo położonej miejscowości letniskowej w okolicach Konina (...)

03-07.09.2003

Faaker See - Austria 2003

Tylko czterech nas było na Faaker See 03 w Austrii (...)

22-24.08.2003

4-th Annual Visingso Tour - Szwecja 2003

Geniu, Jasiu, Profesor, Góral i Gąsior oraz Darek z Warszawy wybrali się do Szwecji na Visingso Tour (...)

19.07.2003

Piąta Impreza Zamknięta WSCH - Karpacz

W trakcie zloty w Karpaczu postanowiliśmy spędzić czas we własnym gronie (...)

16-20.07.2003

2-nd Polish HOG International Wild West Rally - Karpacz 2003

Uczestniczymy w szerokim gronie we wspaniałym 2nd Polish HOG International Wild West Rally w Karpaczu (...)

20.06-04.07.2003

100-th Anniversary HD - Barcelona 2003

Zaplanowalismy wyjazd na piątek popołudniu aby zrobić 300 km do Berlina (...)

20-22.06.2003

Motor Festival - Lubasz 2003

Tylko część kolegów z West Side Chapter Poznań mogła wziąć udział w corocznym zlocie motocykli organizowanym przez V2 w Lubaszu. Wybrali się tam Profesor, Gąsior i Radek aby godnie nas reprezentować, gdyż pozostała część chapteru wyjechała w tym dniu do Barcelony. Podobno koledzy bardzo się starali aby w trójkę nas wszystkich zastąpić!

14.06.2003

Jako motocyklowa eskorta uczestniczymy w Poznaniu w ceremonii ślubnej jednego z kolegów naszego członka. Efekt piorunujący kiedy harleye wyły pod poznańską katedrą!

6-7.06.2003

Czwarta Impreza Zamknięta WSCH - Okolice Źnina

Tym razem Jasiu z żoną zaprosili nas do wypoczynkowego ośrodka w okolicach Źnina (...)

31.05-1.06.2003

Interrally 2003 - Lubiąż

Dzień od samego rana byłp pochmurny i od rana trochę padało (...)

16-17.05.2003

Odwiedziliśmy dealera, który organizował Dni Harley'a z okazji 100 rocznicy powstania marki Harley-Davidson. A wieczorem 16.05. odbyła się Trzecia Impreza Zamknięta dla członków West Side Chapter Poznań.

Amazons 2003 - Nowy Dwór Mazowiecki

Tylko dwóch chętnych zebrało się aby odwiedzić zlot polskich Amazonek w Nowym Dworze Mazowieckim (...)

10.05.2003

Część Chapteru zrobiła wycieczkę wokół Poznania. Odwiedziliśmy Gniezno, Źnin, Kcynię i wróciliśmy do Poznania. Fajna wycieczka chociaż złapał nas deszcz po drodze.

07.05.2003

Stałe zebranie West Side Chapter na którym zaproszeni policjanci z Wydziału Ruchu Drogowego przedstawili nam zasady bezpiecznej jazdy na motocyklu zapoznaliśmy przyszłych chętnych do Chapteru z sygnałami ręcznymi w jeździe w grupie. Na koniec wywiązała się ciekawa dyskusja.

26.04.2003

Delegacja naszego klubu uczestniczy w Ogólnopolskim Turnieju Tańca Towarzyskiego w Tarnowie Podgórnym k/Poznania, podczas którego wręcza zwycięzcom rower ufundowany przez West Side Chapter Poznań.

25.04.2003

Druga Impreza Zamknięta WSCH. Otwarcie nowego pomieszczenia harleyowego u naszego kolegi. Świetna atmosfera i wspaniały wystrój wnętrza.

25-26.04.2003

Pod Olsztynem w prawdziwym wiejskim plenerze Warsaw Chapter Poland zorganizował otwarcie sezonu. Nasi przedstawiciele byli tam i reprezentowali nasz klub.

12.04.2003

Dzisiaj odbyło się poznańskie otwarcie sezonu na motocyklach. Około 600 motocyklistów (Łącznie z nami) objechało Poznań dookoła. Wieczorem w bazie klubu Moto Magneto w forcie VIII odbyła się wesoła zabawa.

11.04.2003

Odbyło się Walne Zebranie West Side Chapter, na którym dealer wraz z prezydentem przedstawili nowy regulamin. Ustalono, że do końca tego roku będzie pracował obecny Zarząd. Pojawili się również nowi kandydaci do wstąpienia do chapteru.

04.04.2003

Pierwsza Impreza Otwarta - Uroczyste Otwarcie Sezonu Motocyklowego - Poznań Bogota

Pub Bogota był znowu świadkiem wspaniałej zabawy na którą zostali zaproszeni motocykliści z całej Wielkopolski (...)

15-16.03.2003

Profesor odbiera nowego HD

W sobotę Andrzej Jański odebrał nowego HD z salonu naszego dealera - Voyager Club (...)

28.02.2003

Pierwsza Impreza Zamknięta - Uroczyste Przyjęcie Nowych Członków - Poznań Bogota

Od godziny 20-tej Pub Bogota w podziemiach Zamku Poznańskiego został opanowany przez West Side Chapter i naszych gości (...)

08.01.2003

Pierwsze zebranie Chapteru w 2003r. Dowiadujemy się od dealera, że niedługo udostępni nam pomieszczenie klubowe. Jest dobrze. Oficjalne przyjęcie kolejnych czterech członków. Jest nas już 19.